Hodnocení obchodu
rychlé dodání zboží
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za recenzi!
Opakovaně objednávám a vždy perfektní, rychlé, bezproblémové vyřízení objednávky. Děkuji :-)
(Administrátor)
Dobrý den, velice děkujeme za pěkné hodnocení!
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení!
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za recenzi!
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za krásnou recenzi!
Nakupuji zde pravidelně a jsem maximálně spokojená se vším, jak se zbožím, tak se zákaznickým servisem.
(Administrátor)
Krásný den do depozita! Děkujeme za pěknou recenzi a zdravíme všechny kočičky!
Zboží došlo rychle a v pořádku
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení!
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za recenzi! Těší nás zejména pochvala přehlednosti, na které si zakládáme :)
Široká nabídká zboží/krmení s obsáhlým popisem jednotlivého krmení, což chovatel ocení,protože jsem hledala krmení pro kočku s problémovým trvánením.Za mě velké plus, informace o stavu naskladněného zboží v kolika ks, případně v jakém časovém horizontu bude k dispozici. Protože jsem si vybrala zboží, které bylo skladem, měla jsem ho doma za dva dny. Svět Kočiček můžu jen doporučit !
(Administrátor)
Dobrý den přejeme! Moc děkujeme za tak pěkné hodnocení! Těší nás, že Vás tak baví využívat informace o počtu ks skladem - tedy skladem přímo v našem skladu, nikoli u dodavatele :) Díky tomu není problém objednávku rychle odeslat :) Zdraví Bc. Michaela Černochová
rychlé a správné vyřízení objednávky
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za hodnocení!
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za recenzi!
(Administrátor)
Dobrý den, děkujeme za příjemné hodnocení!
doporučuju
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení!
Příjemná komunikace, spolehlivost, široký sortiment.
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za recenzi!
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za recenzi!
Nemohu ohodnotit nákup protože jsem do dnešního dne nic nedostal
Neměla by to být vaše chyba,ale vy si vybíráte doručovatele, proto vám doporučuji nespolupracovat s Českou poštou. Vrhá to špatný stín i na vás
Vy jste předali České poště balíček 22.11. Ten samý den jsem dostal SMS od pošty že ho převzali. Dnes je 3.12 a nic. Když jsem tam před několika dny volal tak mi řekli že je někde v Olomouci. To jsou služby Zikmund
(Administrátor)
Dobrý den pane Zikmunde, v současné době bohužel dochází ke zpoždění u některých zásilek a výjimečně zaznamenáváme i týdenní zpoždění, za což se velice omlouváme. Jedná se o kombinaci několika faktorů, které způsobily tuto situaci. Nicméně na základě domluvy z 29.11., kdy jste nás kontaktoval s žádostí o zrušení objednávky (resp. zrušení doručování), jsme již České poště předali informaci, že již balík nemá doručovat. Balík byl naskenován v Olomouci a od té doby je v přepravě - nedošlo k naskenování na doručovacím depu, proto ve sledování vidíte jen Olomouc. Za vzniklou situaci se ještě jednou omlouváme. Zdraví Černochová, Svetkocicek.cz
(Administrátor)
Dobrý den, velice děkujeme za příjemné hodnocení!
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za hodnocení!
Nakupovala jsem zde poprvé a zatím jsem moc spokojená.
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za recenzi!
S nákupem jsme byla spokojená, u každého zboží je popis, díky kterého jsem si mohla vybrat zboží a věděla jsem co kzupuju.
(Administrátor)
Dobrý den, moc děkujeme za příjemné hodnocení!